Jak ji oslovit?

Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
29. Březen 2024, 11:33:27

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Vyhledávání:     Pokročilé vyhledávání
JSI TU NOVÝ?
Nezapomeň si přečíst pravidla tohoto fóra!
68 112 příspěvků v 2 569 témat od 3 709 uživatelů
Nejnovější uživatel: sordson
* Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
+  forum.QARK.net
|-+  Prosby o radu a dotazy
| |-+  Jak na ženský (Moderátoři: Av4, Mistar)
| | |-+  Jak ji oslovit?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Tisk
Autor Téma: Jak ji oslovit?  (Přečteno 5548 krát)
sordson

Karma: 0
Pohlaví: Mužské
Příspěvků: 1


Zobrazit profil
« kdy: 16. Květen 2015, 08:37:13 »

Ahoj,

rád bych sdílel moji situaci a budu rád za každou radu. Takže, studuji na jedné z českých univerzit a jakýmsi způsobem nemohu přestat myslet na jednu moji cvičící. Rovnou mohu říct, že mi nejde o sex(jenom), ale opravdu mně přijde jako bezva ženská a moc rád bych ji poznal. Problém by trošku mohl být to, že je asi tak o 10 let starší než já, nebo třeba to, že je moje cvičící(technicky vzato byla, semestr už je pryč a do konce studia ji nejspíš na nic mít nebudu), což by mohlo někoho pobuřovat a ji zároveň předem odradit.

Normálně mi nedělá velký problémy oslovit holku a začít se s ní bavit, jenže tohle je trošku jiný, jednak mně podkopává sebevědomí to, že je o dost starší a další věc je, že ji vidím jen ve škole a jinak, než na téma co jsem měl blbě v testu jsme spolu nemluvili. Takže mi přijde ujetý se jen tak zjevit u ní přede dveřmi a začít nějak zkoušet navazovat kontakt, zvlášť po tom, co je konec semestru.

Jak byste v takovéto situaci navázali kontakt a pokoušeli byste se o to vůbec? Nebo byste to hodili za hlavu. Díky
Zaznamenáno
petanx
****


Karma: 72
Pohlaví: Mužské
Věk: 38
Místo: Brno
Příspěvků: 1 082


Zobrazit profil
« Odpověď #1 kdy: 17. Květen 2015, 20:38:51 »