Nasbíráno pár IZ,ale jak to nepodělat?

Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
16. Září 2024, 20:00:15

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Vyhledávání:     Pokročilé vyhledávání
JSI TU NOVÝ?
Nezapomeň si přečíst pravidla tohoto fóra!
68 112 příspěvků v 2 569 témat od 3 709 uživatelů
Nejnovější uživatel: sordson
* Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
+  forum.QARK.net
|-+  Prosby o radu a dotazy
| |-+  Jak na ženský (Moderátoři: Av4, Mistar)
| | |-+  Nasbíráno pár IZ,ale jak to nepodělat?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2  Vše Tisk
Autor Téma: Nasbíráno pár IZ,ale jak to nepodělat?  (Přečteno 16197 krát)
HonzaR
**
Karma: 1
Příspěvků: 151


Zobrazit profil
« kdy: 22. Březen 2009, 16:10:22 »

Abych celou věc uvedl,tak bych měl nejdříve popsat situaci ve které se nacházím.Studuju vejšku prvnim rokem,ale jsem starší než všichni moji spolužáci.Nikdy jsem se o holky moc nezajímal,protože mi připadalo,že na to prostě nemám.Po příchodu na vejšku se rozkřiklo,že už jsem studoval jinde a že bych asi neměl bejt takovej zajíc,jako ostatní. Z toho důvodu se na mě holky začly "tlačit" jaksi samy od sebe.Nelenil jsem a našel si na netu nějaký rady ohledně balení(tedy qark).
První známost na sebe nenechala dlouho čekat a já jsem po vzoru Qarkových "návodů" sbalil jednu super kočku z ročníku.(ikdyž si myslim,že to spíš bylo naopak).Ta se po čase ukázala, jako naprosto neideální partnerka,měla totiž kluka,kterého nechtěla opustit,zároveň chtěla mě.
Po cca 2 měsících jsem se přes rady na foru do ní totálně zamiloval a nechtěl jsem ji ztratit,čímž jsem si paradoxně napsal ortel a do týdne bylo po chození.
Z této situace jsem byl tak zničený,že jsem se rozhodl něco s tím udělat a tak jsem začal číst knihu HRA.Dozvěděl jsem se o tom,jak v ženě vzbudit zájem,jak si ji získat,jak oslovit.Co je to IZ a tak dále.