forum.QARK.net

Pokecání => O čemkoliv => Téma založeno: puzzle 21. Listopad 2010, 15:27:15



Název: Tomáš Hajzler: Snaž se to daleko dotáhnout! vs. Dělej, co miluješ!
Přispěvatel: puzzle 21. Listopad 2010, 15:27:15
Mám pro vás výborné video. Video trvé zhruba hodinu a půl, nicméně doporučuji zhlédnou.

http://vimeo.com/16842923


Název: Re: Tomáš Hajzler: Snaž se to daleko dotáhnout! vs. Dělej, co miluješ!
Přispěvatel: Steamfox 21. Listopad 2010, 16:44:02
Jdu to zkouknout. Jinak mi to připomnělo přednášku od chlápka, co měl rakovinu a asi 6 měsíců života (teď už bude nejspíš mrtvej), co byla na podobný téma. Je to v angličtině a už je to nějaká doba, co jsem to viděl, ale zkusím to najít :)

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=ji5_MqicxSo - tady je. Rozhodně stojí za to, koukněte se!


Název: Re: Tomáš Hajzler: Snaž se to daleko dotáhnout! vs. Dělej, co miluješ!
Přispěvatel: Dredwerkz 21. Listopad 2010, 17:58:44
Paule, můžu se tě zeptat, proč je to pro tebe výborný video? Nemyslim to vůbec ve zlym. Mně prvních 45 minut přišlo docela o ničem, pak už to bylo lepší, ale přijde mi, že to má nádech businessu. :)

Odnes jsem si asi jednu dobrou myšlenku a to je makat na tom, v čem jsem dobrej, ale zase úplně se vykašlat na zlepšování těch horších věcí je myslim taky blbost.

Snad jsem pochopil dobře co tím chtěl pan Hajzler říct.


Název: Re: Tomáš Hajzler: Snaž se to daleko dotáhnout! vs. Dělej, co miluješ!
Přispěvatel: puzzle 21. Listopad 2010, 18:33:50
Je to pro mě dobré video, protože si myslím, že velice jasným způsobem ukazuje pan Hajzler to, co většina lidí není schopných vidět. Neučit se zbytečně to, v čem nejsem tak dobrý, nedělat většinu času to, co nás nebaví a celkově si zařídit život právě tímto směrem. Má to nádech businessu, což se mi líbí. Líbí se mi příklad Southwestern airlines, IKEA a jiné, protože na praktických příkladech ukazuje, že teorie "dělat co chci a více se angažovat" je cesta k úspěchu i v korporátním světě, nejenom ve svém vlastním soukromém životě. A v neposlední řadě se mi líbí, že to nejsou řeči od člověka, který neví o čem mluví, ale od člověka, který si vyzkoušel oba dva přístupy k životu a až poté sám zjistil, co je výhodnější a podle toho se sám zařídil.


Název: Re: Tomáš Hajzler: Snaž se to daleko dotáhnout! vs. Dělej, co miluješ!
Přispěvatel: Steamfox 21. Listopad 2010, 18:35:19
Video pěkný, právě ho dokoukávám a líbí se mi všechno, kromě takovýho "useknutýho" konce :) A znova doporučuju, koukněte na to video, co jsem postoval, to je řekl bych ještě o kousek vejš :)


Název: Re: Tomáš Hajzler: Snaž se to daleko dotáhnout! vs. Dělej, co miluješ!
Přispěvatel: puzzle 21. Listopad 2010, 18:41:16
Citace
A znova doporučuju, koukněte na to video, co jsem postoval, to je řekl bych ještě o kousek vejš :)

Koukal jsem na začátek a pak jsem si uvědomil, že pro dnešek mám těch přes-hodinu-dlouhých videí dost :) Ale zaujalo mě to a kouknu na to třeba zítra :)


Název: Re: Tomáš Hajzler: Snaž se to daleko dotáhnout! vs. Dělej, co miluješ!
Přispěvatel: Matth3w 21. Listopad 2010, 18:41:51
Kdyby jste někdo chtěl přes večer to stahuju do FLVéčka tak vám to třeba i upnu na požádání :D


Název: Re: Tomáš Hajzler: Snaž se to daleko dotáhnout! vs. Dělej, co miluješ!
Přispěvatel: Dredwerkz 21. Listopad 2010, 18:51:58
Je to pro mě dobré video, protože si myslím, že velice jasným způsobem ukazuje pan Hajzler to, co většina lidí není schopných vidět. Neučit se zbytečně to, v čem nejsem tak dobrý, nedělat většinu času to, co nás nebaví a celkově si zařídit život právě tímto směrem. Má to nádech businessu, což se mi líbí. Líbí se mi příklad Southwestern airlines, IKEA a jiné, protože na praktických příkladech ukazuje, že teorie "dělat co chci a více se angažovat" je cesta k úspěchu i v korporátním světě, nejenom ve svém vlastním soukromém životě. A v neposlední řadě se mi líbí, že to nejsou řeči od člověka, který neví o čem mluví, ale od člověka, který si vyzkoušel oba dva přístupy k životu a až poté sám zjistil, co je výhodnější a podle toho se sám zařídil.

Ukázka SouthWestern Airlines a dalších mi přišla u nás jako sci-fi :) Každý asi řekne, že by to uvítal a přesto to nikde neni, to nechápu. To je pro businessmana sen mít firmu, která nabízí službu jako jediná a nemá konkurenci ne? Proč to u nás teda neni? :) Neberte to moc vážně, tomuto odvětví nerozumim.


Název: Re: Tomáš Hajzler: Snaž se to daleko dotáhnout! vs. Dělej, co miluješ!
Přispěvatel: puzzle 21. Listopad 2010, 19:01:39
Je to pro mě dobré video, protože si myslím, že velice jasným způsobem ukazuje pan Hajzler to, co většina lidí není schopných vidět. Neučit se zbytečně to, v čem nejsem tak dobrý, nedělat většinu času to, co nás nebaví a celkově si zařídit život právě tímto směrem. Má to nádech businessu, což se mi líbí. Líbí se mi příklad Southwestern airlines, IKEA a jiné, protože na praktických příkladech ukazuje, že teorie "dělat co chci a více se angažovat" je cesta k úspěchu i v korporátním světě, nejenom ve svém vlastním soukromém životě. A v neposlední řadě se mi líbí, že to nejsou řeči od člověka, který neví o čem mluví, ale od člověka, který si vyzkoušel oba dva přístupy k životu a až poté sám zjistil, co je výhodnější a podle toho se sám zařídil.

Ukázka SouthWestern Airlines a dalších mi přišla u nás jako sci-fi :) Každý asi řekne, že by to uvítal a přesto to nikde neni, to nechápu. To je pro businessmana sen mít firmu, která nabízí službu jako jediná a nemá konkurenci ne? Proč to u nás teda neni? :) Neberte to moc vážně, tomuto odvětví nerozumim.

V business světě se, i díky svému věku, moc nevyznám, tak odpovím tak, jak to cítím. V první řadě si myslím, že nějaká ta firma s tímhle přístupem se tu najde nebo minimálně se pomalu začíná formovat. Stejně tak si myslím, že přístup firmy závisí i na společnosti. V ČR jsou lidé kolikrát dost pasivní a tak mají i zaměstnavatelé nejspíš pocit, že nic víc dělat nemusí. No a také jsme tu měli po dlouhá léta komunismus, který k pasivitě a jisté neangažovanosti přímo vybízel, takže lidé jsou tím pořád dost postižení a kolikrát si i kvůli tomuhle ani neuvědomí, jaké skvělé by bylo vyzkoušet něco jiného.


Název: Re: Tomáš Hajzler: Snaž se to daleko dotáhnout! vs. Dělej, co miluješ!
Přispěvatel: joei 21. Listopad 2010, 19:08:52
8 z 10 lidí nikdy v životě neudělá nic navíc a co hůř, ještě si stěžují na to, že nic nemohou dělat, protože tohle a tamto.

Je to výchovou a prostě tím, že těch pasivních je mnohem víc než těch aktivních a proto od většiny slyšíme "nepodnikej", "pořádně se uč" (ve škole), "jinak z tebe nic nebude"... taková kravina... to je můj názor.

Společnost totiž škodí sama sobě