Já sem byl na celostátním kole
A skončil jsem ještě s kámošem osmý s výukovou aplikačkou v delphi. pár formů a nějaká videjka a obrázky. A tři varianty jednoho testu na ověření znalostí...
Prezentaci sme měli myslím docela zmáknutou. Ale nic těžkého. Vědět o čem mluvíš a být schopný odpovědět na otázky. Na školním kole to byl cajk. Na krajském jsme prošli v "obrovské konkurenci" asi 10ti prací. A nakonec na celstátnim same skončili osmí a to to nebylo nic zvláštního
Jen to bylo něco jiného než ostatní věci. Většina lidí tam měla nějaké výukové metody, které prostě nedokázali popsat proč jsou dobré a proč by je někdo měl používat.
My sme tam přišli a řekli vlastně: "Tohle je náš program. Je na to a to. Umí to a to a to. Nechceme dělat žádný velký výzkum, ale chceme udělat výuku zajímavější. " A bylo to
Ale asi hodně záleží na tématu. Ale myslim, že prezentace před tou porotou je nejmenší problém. Pokud ta práce má smysl a hlavu a patu, tak je to prostě o štěstí, kdo to má zajímavější. Třečba kámoš, který dělal fakt zajímavý výzkum v biologii, tak se nedostal ani z kraje