Chyba? Co se jí stalo?

Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
28. Březen 2024, 15:37:08

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Vyhledávání:     Pokročilé vyhledávání
JSI TU NOVÝ?
Nezapomeň si přečíst pravidla tohoto fóra!
68 112 příspěvků v 2 569 témat od 3 709 uživatelů
Nejnovější uživatel: sordson
* Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
+  forum.QARK.net
|-+  Prosby o radu a dotazy
| |-+  Jak na ženský (Moderátoři: Av4, Mistar)
| | |-+  Chyba? Co se jí stalo?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Tisk
Autor Téma: Chyba? Co se jí stalo?  (Přečteno 16539 krát)
Ultra12

Karma: 0
Pohlaví: Mužské
Věk: 34
Příspěvků: 8


Zobrazit profil
« kdy: 18. Červen 2011, 06:22:17 »

Ahoj, jsem takovej nováček u Vás na foru..ale občas nějaké téma projedu ze zvědavosti..jsem ted v takové divné situaci Šťastný.
Takže zhruba týden zpátky jsem poznal novou holčinu z okolí, je fajn, krásná ... Zkusím to trochu zrekapitulovat...
1) Vytáhl jsem ji na první rande...to probíhalo v pohodě, byla ukecaná, takže to uteklo jak voda, při rozloučení jsem naznačil že mi dluží pusu, protože v smskách to slibovala...Takže jsme se rozloučili dlouhou líbačkou... bylo to fajn...za půl hodiny mi přišla sms, že děkuje za krásné odpoledne, že si to moc užila...že se jí moc líbím..psala i že ona není moc hezká, což je pitomost..nevím jestli malé sebevědomí?
2) Na druhém rande mě přivítala objetím s pusinou...skočili jsem na kafčo a minerálku..poznal jsem několikrát na ní, že se chce vykousnout..tak jsem vyhověl  Neutrální. Probíhali i doteky, všechno v pohodě ... Po odchodu z kavárny, jsme zašli ven.. jen tak sednout, zase líbačka a několik francouzáku..hlavně z její strany, povídala že se jí už nezbavím...na to jsem se jenom pousmál .