Jak jí mám porozumět?

Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
24. Duben 2024, 02:21:45

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Vyhledávání:     Pokročilé vyhledávání
JSI TU NOVÝ?
Nezapomeň si přečíst pravidla tohoto fóra!
68 112 příspěvků v 2 569 témat od 3 709 uživatelů
Nejnovější uživatel: sordson
* Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
+  forum.QARK.net
|-+  Prosby o radu a dotazy
| |-+  Jak na ženský (Moderátoři: Av4, Mistar)
| | |-+  Jak jí mám porozumět?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Anketa
Otázka: Stojí o mně nebo ne?
Ano
Ne

Stran: [1] Tisk
Autor Téma: Jak jí mám porozumět?  (Přečteno 3238 krát)
Rey



Karma: 0
Pohlaví: Mužské
Příspěvků: 3


Zobrazit profil
« kdy: 08. Březen 2011, 22:14:18 »

Takže, na fóru jsem naprostý nováček, ale qark mám pročtený od zhora dolů. S ženami komunikuji už nějakou dobu takže mi nedělá problém navázat konverzaci a taky jsem extrovert, který se nebojí vyjádřit co cítí. Poslední dobou už se mi zdálo že mé nic nepřekvapí, ale právě nedávno jsem se dostal do docela tíživé situace, ze které nevím jak ven. Vezmu to zkrátka: