přebrání holky a jiné poučnosti?

Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
28. Březen 2024, 23:55:27

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Vyhledávání:     Pokročilé vyhledávání
JSI TU NOVÝ?
Nezapomeň si přečíst pravidla tohoto fóra!
68 112 příspěvků v 2 569 témat od 3 709 uživatelů
Nejnovější uživatel: sordson
* Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
+  forum.QARK.net
|-+  Prosby o radu a dotazy
| |-+  Jak na ženský (Moderátoři: Av4, Mistar)
| | |-+  přebrání holky a jiné poučnosti?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Tisk
Autor Téma: přebrání holky a jiné poučnosti?  (Přečteno 4558 krát)
kvaposak
**


Karma: 3
Pohlaví: Mužské
Věk: 35
Příspěvků: 174


Zobrazit profil
« kdy: 19. Říjen 2010, 18:33:50 »

Zdravím všechny..

Jsem takový průměrný ve všem  Šťastný (v dobrém smyslu snad) Šťastný je mi 22 studuju vš. tady na foru už sem delší dobu jen sem tu poslední dobou moc nebyl..četl různé materiály byl na jiných forech..

Teď k tomu proč sem se dokopal psát sem  - mám problém (dost možná jak spousta lidí tu jinak by tu nebyla) Šťastný a potřebuju poradit.

chtěl bych nějak přebrat zadanou holku, která bydlí kousek ode mě a ten její pracuje v anglii jí je 18 borec starší o kolik nevím jsou spolu od zač. července.

viděli jsme se ještě o prázkách na zastávce (já si ji matně pamatuju když měla předchozí ltr jako ještě před tímhle Šťastný) a ona na mě mohla oči nechat- asi úchylka na uniformy.

podruhé minulé po. oslovil sem ji po tom co si sedla kousek ode mě na lavku kdyže nám to jede? Very Happy super otvírák no, nějaká vata a že proč nemám uniformu dál sme kecali jeli společně busem zmínila se o příteli to sem přešel bez komentáře.zapomněl sem se představit a vzít číslo celkově fajn pokec zakončila tak ahoj třeba zas někdy v buse..