Zdravím všechny..
Jsem takový průměrný ve všem
(v dobrém smyslu snad)
je mi 22 studuju vš. tady na foru už sem delší dobu jen sem tu poslední dobou moc nebyl..četl různé materiály byl na jiných forech..
Teď k tomu proč sem se dokopal psát sem - mám problém (dost možná jak spousta lidí tu jinak by tu nebyla)
a potřebuju poradit.
chtěl bych nějak přebrat zadanou holku, která bydlí kousek ode mě a ten její pracuje v anglii jí je 18 borec starší o kolik nevím jsou spolu od zač. července.
viděli jsme se ještě o prázkách na zastávce (já si ji matně pamatuju když měla předchozí ltr jako ještě před tímhle
) a ona na mě mohla oči nechat- asi úchylka na uniformy.
podruhé minulé po. oslovil sem ji po tom co si sedla kousek ode mě na lavku kdyže nám to jede? Very Happy super otvírák no, nějaká vata a že proč nemám uniformu dál sme kecali jeli společně busem zmínila se o příteli to sem přešel bez komentáře.zapomněl sem se představit a vzít číslo celkově fajn pokec zakončila tak ahoj třeba zas někdy v buse..
třetí setkáni v buse teď nedávno. konečně jsem se představil+si mě ona přidala na fb když sem nenápadnou cestou sdělil,že tam mám fotky s uniformama když ji to tak rajcuje Very Happy no a jak to posunout dál?
nechci to podělat chápu,že lepší něco udělat než brečet v koutě a stěžovat si tu. s borcem je v podstatě chvilku upřímně nechápu co na něm vidí je dle fotek s nadváhou nic moc vizáž na druhou stranu maká v Anglii takže nejspíš solí dárečky,výlety takže vlastně chápu když to ted čtu- no možná jim křivdím a má charisma Very Happy nebo s ním holka je dokud si nesežene někoho lepšího či zkrátka je to normální holka která ho má ráda.. jen ji nedochází,že se moc vidět nebudou.
měl sem menší plán navrhnout ji společnou zábavu už předtím sme se bavili,že by někam jela a já taky...zrovna o víkendu co chtěla jet měla narozky psal sem ji na fb, že čistě náhodou jedu jestli chce může se připojit
neodepsala, moc často tam nechodí...