Problém s přítelkyní - dilema

Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
28. Březen 2024, 15:32:56

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Vyhledávání:     Pokročilé vyhledávání
JSI TU NOVÝ?
Nezapomeň si přečíst pravidla tohoto fóra!
68 112 příspěvků v 2 569 témat od 3 709 uživatelů
Nejnovější uživatel: sordson
* Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
+  forum.QARK.net
|-+  Prosby o radu a dotazy
| |-+  Jak na ženský (Moderátoři: Av4, Mistar)
| | |-+  Problém s přítelkyní - dilema
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Tisk
Autor Téma: Problém s přítelkyní - dilema  (Přečteno 10535 krát)
klmpl
*
Karma: 0
Pohlaví: Mužské
Věk: 35
Příspěvků: 63


Zobrazit profil
« kdy: 10. Červen 2014, 23:38:36 »

Ahoj, zkusím ve zkratce popsat problém. Bude mi 26, s přítelkyní jsme přes rok a půl. Pořád studuju, budu končit (ale ještě ne letos) medicinu, mně osobně škola bere dost času, nemám na to si nějak extra přivydělávat sám. Loni se mi jako obvykle zkoušky protáhly do září, učil jsem se celé léto, přítelkyně za mnou jezdila každý den, pomáhala mi, podporovala mě apod.  Do toho měl táta padesát, nevěděli jsme co pro něj, co jsme věděli že mu udělá radost, nadělíme mu společnou čtyřdenní dovolenou, jako rodina jsme nebyli nikde 7 let a rodiče sami nejezdí. Byl nadšený, účel to splnilo. Potíž byla trochu, že to nešlo naplánovat jinak, než po zkouškách a v podstatě ze 3 týdnů které jsem měl v září volné a přítelkyně na mě "čekala" jsem se hned ještě na 4 dny vypařil. Věděla to dlouho dopředu, neříkala že by ji to vadilo, snažil jsem se ji to vysvětlit že chci tátovi udělat radost, vypadala že to chápe. Pak jsem se ji samozřejmě věnoval a byli jsme i spolu na dovolené, kromě toho se vídáme často, skoro každý den, ale hodně přes školu (studuje stejný obor), špatně si organizujem společný volný čas.