Zamiloval jsem se do starší kamarádky

Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
28. Duben 2024, 06:24:29

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Vyhledávání:     Pokročilé vyhledávání
JSI TU NOVÝ?
Nezapomeň si přečíst pravidla tohoto fóra!
68 112 příspěvků v 2 569 témat od 3 709 uživatelů
Nejnovější uživatel: sordson
* Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
+  forum.QARK.net
|-+  Prosby o radu a dotazy
| |-+  Jak na ženský (Moderátoři: Av4, Mistar)
| | |-+  Zamiloval jsem se do starší kamarádky
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Tisk
Autor Téma: Zamiloval jsem se do starší kamarádky  (Přečteno 4449 krát)
ja-moula

Karma: 0
Věk: 38
Příspěvků: 11


Zobrazit profil
« kdy: 11. Květen 2010, 20:29:04 »

Stala se mi věc, kterou jsem absolutně nepředpokládal - zamiloval jsem se do kamarádky, která je o šest let starší a v úplně jiné životní fázi- já jsem ještě student, ona už docela dlouho pracuje. Má taky "přítele", se kterým spí, ale myslím, že to bere spíš jako jeho terapii. Zažili jsme toho už spoustu, myslím, že k sobě máme hodně blízko (už několikrát předtím jsem o ní možná začínal takhle přemýšlet, ale vždycky jsem ucuknul, protože jsem měl strach z jejího těla a osobnosti), do určitý míry se dokážeme navzájem přečíst (víc ona mne, než já ji). Stalo se to tak, že se mi teď o víkendu při rodinný konstelaci (kterou vedla ona) zřejmě odblokovala sexualita. Všechno bylo docela dobrý, byl jsem docela zmatenej, ale nějak jsem se srovnal (zharmonizoval se). Jenže další den brzo ráno jsem zjistil, že ji prostě nedokážu pustit z hlavy, obsadila moje srdce, veškerý představy a přání a celý svět se změnil v šedivé kulisy.