Ahoj,
dneska jsem narazil na zajímavé - pro mě jen v nějakých ohledech - video ohledně organizace svých úkolů, své práce a svého času:
http://vimeo.com/8868806 Jedná se o metodu
GTD, což je zkratka pro
Getting Things Done.
Pokud k tomu mám říct svůj názor, tak nemám moc rád podobné metody, protože mi přijde, že nějaké plánování mě zabijí, prostě mě to nebaví, unavuje mě jet podle nějakého předem daného scénáře. Navíc nemám zatím tak plný den, aby se mi něco podobného vyplatilo.
Naopak se mi líbí některé jiné myšlenky uvedené v tom videu:*používat hlavu jen na přemýšlení, ne na pamatování si spousty informací
*když něco začnu, tak to dokončím a ostatní odsunu na později
*dokázat ostatním říct ne, a díky tomu na sebe nenabalovat spousty úkolů
*povídání ohledně návyků
*stanovení si svých cílů a rozdělení velkých cílů/projektů na malé krůčky (i když mi to přijde intuitivní a automatické, je dobré si to v některých chvílích uvědomit, a nechtít hned dokázat velké věci)
Podívejte se a přesvědče se sami, zdali je to pro vás přínosem. Uvítám k tomuhle nějakou diskusi. Nebo jestli někdo zkouší podobnou metodu, tak se může podělit o zkušenosti, obvzlášť pro ty více vytížené by to mohlo být přínosem.