vzdělání,tituly,práce

Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
28. Březen 2024, 11:46:45

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Vyhledávání:     Pokročilé vyhledávání
JSI TU NOVÝ?
Nezapomeň si přečíst pravidla tohoto fóra!
68 112 příspěvků v 2 569 témat od 3 709 uživatelů
Nejnovější uživatel: sordson
* Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
+  forum.QARK.net
|-+  Pokecání
| |-+  O čemkoliv (Moderátoři: Av4, Mistar)
| | |-+  vzdělání,tituly,práce
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 3 4  Vše Tisk
Autor Téma: vzdělání,tituly,práce  (Přečteno 31430 krát)
WannaHer2

Karma: 1
Příspěvků: 48


Zobrazit profil
« kdy: 18. Květen 2010, 08:38:57 »

Ahojte lidi, píšu sem, protože bych se chtěl zeptat na pár věcí ohledně vzdělání, práce atp. Nebudu se moc rozepisovat,jen snad to, že jsem v 3. roč. vš IT, ale bohužel jsem nestihl jeden(dva) zápočet,tak asi končím(přiznám se,už bc studuju 6 let). Celý život cítím,že jsem si nevybral správný obor (informatika a technika na mě nikdy nebyla,ale když už jsem se tam dostal,tak jsem válčil a překonával,ale nikdy ani náznak zájm-na vš jsem šel bez přijímaček, protože brali když člověk měl maturitu z matiky). No a teď asi konec - bez ničeho,"jen" maturita ze ssoš(se zaměřením na počítače). Celý život jsem tak nějak přežíval, nic moc mě nebavilo. Nemám představu,kam bych měl jít pracovat, co dělat. Jinak asi slabší soc. fobie (která ustupuje,ale furt nějak je), nevidím nějaký smysl, proč.Umíte si představit, že neoplívám moc kamarády - ne snad proto, že by se se mnou nebavili, že bych byl "špatný" člověk, ale nezapojoval jsem se atd....

No, takže můžete mi poradit, co mám dělat, byl bych rád. Ale proč jsem vlastně píšu je důvod ten -  chci se zeptat, co kdo máte za vzdělání, jestli a jaký máte titul a jakou práci máte, jestli vás baví, jestli jste věděli od začátku,že to budete dělat atp.. budu Vám moc vděčný za každou reakci... díky..
Zaznamenáno
Varg
**